JOGG offentlige Messageboard

I tvivl om hvordan flere oplysninger bruges

Forfatter Tekst
bonde-løber

Skrevet: 2007-01-11 13:18:00

Efter at have taget JOGG i brug melder følgende tvivlsspørgsmål sig: Hvad kan "Opret tilbehør" bruges til? og hvordan gør man?
I fanebladet "træning" er der nederst "Øvrig". Hvordan bruges dette. Jeg vil gerne kunne registrere diverse vejrforhold, og troede det kunne gøres her. Dette foretager jeg så lige nu andet sted.
Ellers må jeg udtrykke stor tilfredshed med JOGG, som jeg nu bruger i stedet for mit tidligere EXCELL-ark og papkalender. Godt "løbet" Rasmus.
Rasmus Sørensen

Skrevet: 2007-01-11 13:49:40

Hej bonde-løber...

Ja, jeg kan godt forstå hvis du er lidt forvirret - måske er der også lige begrebs-inkonsekvens!
Men du kan oprette "tilbehør" under "MIT JOGG" > "MIT LØB". Det tilbehør som du opretter her, vil du kunne vælge under "Tilbehør" når du opretter en løbetur. Det "tilbehør" du har tilknyttet din løbetur, er det der så vil figurere under "Øvrigt" (hmmm, den burde jeg nok omdøbe).

Husk i øvrigt, at du skal aktivere "Tilbehør" under "MIT LØB", ellers vil du ikke have mulighed for at vælge disse, når du opretter din løbetur.

Super med "stor tilfredshed"... sig det videre

VH: Rasmus
bonde-løber

Skrevet: 2007-01-11 17:48:42

Jamen.. det kan jeg godt nok få til at fungere. Det jeg gerne ville, er at få disse variable: 1) Temperatur 2) Vind
3) Nedbør - hvor jeg bagefter kunne notere facts. Dette gør jeg pt. i "bemærkninger". Hvad med 3 notatfelter i stedet for.. eller nedenunder. Jeg har ikke lige opdaget, hvad "øvrigt" kan anvendes til.

© 2005 Innomania - c/o DGI-byen - Tietgensgade 65 - 1704 København V - info@jogg.dk - Telefon 46 98 79 93 - CVR 25 43 11 70